.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استعفای 11 نفر از كميسيون آ‌موزش مجلس

يازده نفر از اعضاي كميسيون آ‌موزش و تحقيقات مجلس در نامه‌اي خطاب به علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي و در اعتراض به تصويب طرح حمايت و تقويت مراكز آموزش عالي غير دولتي استعفا خود را اعلام كردند.

نورالله حيدري دستنائي، علي كريمي فيروزجايي، فرهاد بشيري، طيبه صفايي، لاله افتخاري، فاطمه آجرلو، اسدالله عباسي، سيدقدرت‌الله حسيني، عليرضا سليمي، ضياء‌الله ملكي اعزازي و مرتضي آقا تهراني از امضا كنندگان اين نامه هستند.

در اين نامه خطاب به رييس مجلس آمده است با عنايت به مسائل اخير در كميسيون آ‌موزش و تحقيقات و رفتارهاي غير قانوني و نقض مواد 33، 34 و 145 آيين‌نامه داخلي توسط آقاي عباس‌پور و سوء استفاده از جايگاه رياست كميسيون و حمايت غيرمتعارف از دانشگاه آزاد اسلامي اين جانبان اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات تا تعيين تكليف موضوعات پيش آمده در ساعات جلسه كميسيون در هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي حضور خواهيم داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اردشیر مقیمی 1 تير 1389
بابا انصاف هم چیز خوبی است آقای عباسی نماینده شهرستان رودسر شما دیگر چرا؟.فوق لیسانس را که مفت از دانشگاه آزاد گرفتی والان هم مفتکی دانشجویدکترا دانشگاه آزاد هستی وهر روز تعطیلی هم در آنجا تدریس داری . دیگر ازجان این دانشگاه چه می خواهی .بروید دنبال قانونی که به صلاح ملت است تصویب کنید نه فقط فکر وذکرتان جناحی باشد.
نا شناس 2 تير 1389
اقای کریمی شما دیگر چرا شما که نصف رایت را از تخفیفاتی که از دانشگاه ازاد برای دانشجویان بابلی میگرفتی کسب کردی
نا شناس 2 تير 1389
به عنوان یک مازندرانی از اقدام کریمی نماینده بابل متاسفم. شما با این کارها مجلس را خوار می کنید. اگر با عربده کشی عده ای بیساربسیار خودجوش به زودی جا زده و خواستار لغو مصوبه مجلس شوید شعبان بی مخ ها امتیاز گرفته و هر مصوبه ای را که باب طبع خود ندانند با عربده کشی مجدد و نمایندگانی چون شما آن را لغو خواهند کرد. ای کاش از شهید مدرس پیروی می کردید
نا شناس 2 تير 1389
متاسفانه نمك رو خوردند ونمكدون روشكستند . همه شان از دانشكاه آزاد مدرك دكتري دارند باز هم ......
زهرا صمیمی 3 تير 1389
سرکلر خانم آجر لو یادتان رفته مفتش درب ورودی دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی کرج بودید.مفت ومجانی بدون آزمون رفتی لیسانس وفوق لیسانس اخذ کردی حالا متعرض بلا منازع این دانشگاه شدی .خجالت هم چیز خوبی است .ما مردم کرج که می دانیم شما چگونه به این مدارک دست پیدا کرده اید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.412 seconds.